kancelaria biegłych rewidentów choszczno sp. z o.o.


... podatki, księgowość, badanie bilansu...

... audyt, doradztwo gospodarcze ...

Stanowisko –

Samodzielny księgowy:

Opis stanowiska:
– Samodzielne prowadzenie Ksiąg handlowych oraz KPIR, uproszczonej ewidencji kadrowo-płacowej i rozliczeń ZUS.
– Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT, sprawozdawczości statystycznej
– Terminowe i prawidłowe prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
– sporządzanie sprawozdawczości dla spółek (bilans, rachunek wyników)
– Współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz Klientami biura
– dbanie o poprawną archiwizację dokumentów księgowych

Wymagania:
Co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości i sprawozdawczości z US. Bardzo dobra znajomość programów INSERT, tj „RewizorGT”; „RachmistrzGT”, Znajomość systemu ZUS  – PŁATNIK. Umiejętność samodzielnego sporządzania RZiS oraz bilansu. Znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, w szczególności CIT, VAT oraz umiejętność stosowania ich w praktyce. Mile widziana znajomość zagadnień transportu międzynarodowego. Mile widziana znajomosć programu kadrowo-płacowych firmy Streamsoft „Aga” oraz programu do wystawiania faktur „Ewa”. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji z ludźmi. Dbanie o pozytywny wizerunek kancelarii po przez kulturę osobistą, estetyczny wygląd, stosowania etyki pracy biurowej.

Znajomość języków obcych będzie atutem:)

Zarobki:

Wynagrodzenie prowizyjne. Praca na umowę zlecenie z możliwością out-sourcingu (tj. można pracować w kilku firmach jednocześnie).  Zarobki samodzielnego księgowego mogą kształtować się w dość szerokim przedziale. Wysokość gratyfikacji zależy od zakresu umiejętności, zaangażowania, czasu wykonania zlecenia i dyspozycyjności.

CV prosimy przesyłać na adres: kancelaria@wchoszcznie.pl

==========================================================

Stanowisko –

Informatyk – administrator IT:

Poszukujemy do pracy informtyka – administratora IT. Zdalna praca  na umowę -zlecenie z możliwością out-sourcingu (tj. może on pracować w kilku firmach jednocześnie).

Wymagania:

Osoba zajmująca to stanowisko powinna posiadać wykształcenie informatyczne i doświadczenie w pracy  Informatyka/Administracja. Wymagana jest praktyczna znajomość zagadnień, m.in.: windows server 2012 R2,  google adwords/seo, zarządzanie mailingiem i powiązanymi usługami Google. Poza tym pracownik ten musi zakładać/usuwać/zmieniać konta pracowników, a także obsługiwać urządzenia i systemy sieciowe. Informatyk powinien cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, zdolnością do pracy pod presją czasu, kreatywnością, dyspozycyjnością, oraz zdolnością do szybkiego uczenia się i chęciami poznawania nowych technologii IT.

Zarobki:

Praca na zlecenie. Zarobki informatyka mogą kształtować się w dość szerokim przedziale. Wysokość gratyfikacji zależy od zakresu umiejętności tego pracownika, zaangażowania i dyspozycyjności.

CV prosimy przesyłać na adres: kancelaria@wchoszcznie.pl

==========================================================

Stanowisko –
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Od kandydatów oczekujemy:
  • minimum 2 – letniego doświadczenia w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń (mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym),
  • umiejętności sporządzania list płac, deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,
  • bardzo dobrej znajomość prawa pracy,
  • praktycznej znajomości zagadnień z zakresu administracji personalnej,
  • biegłego posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel),
  • rzetelności, sumienności, dokładności, dyspozycyjności oraz umiejętności pracy zespołowej,

Wynagrodzenie prowizyjne. Praca na umowę zlecenie z możliwością out-sourcingu (tj. można pracować w kilku firmach jednocześnie).  Zarobki kadrowego mogą kształtować się w dość szerokim przedziale. Wysokość gratyfikacji zależy od zakresu umiejętności, zaangażowania, czasu wykonania zlecenia i dyspozycyjności.

CV prosimy przesyłać na adres: kancelaria@wchoszcznie.pl

==========================================================

Stanowisko –
Sekretarka / Sekretarz

Do zakresu obowiązków przede wszystkim będzie należeć:

  • bieżąca organizacja działalności sekretariatu,
  • obsługa ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • pisanie i przepisywanie pism biurowych pod dyktando,
  • organizacja i obsługa spotkań,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • archiwizacji dokumentów,
  • przygotowania opracowań dla klientów (raportów, wniosków),  zestawień dokumentacji.
  • inne prace administracyjno-biurowe

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • dobra znajomości pakietu biurowego MS Office,
  • zdolności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • odpowiedzialność i wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • przyjazną atmosferę w pracy.

Umowa o pracę. Wynagrodzenie 1/2 etatu.  Czas pracy 4 godzinny dziennie w godzinach 09:00- 13:00.   Wysokość wynagrodzenia 1200 zł brutto.

CV prosimy przesyłać na adres: kancelaria@wchoszcznie.pl

Kontakt

prezes:
tel. 663401073

wiceprezes:
tel. 691846473

sekretariat:
tel. 957657221

księgowość:
tel. 957689905
fax:957689904

---------------------------
e-mail: kancelaria@wchoszcznie.pl
---------------------------------------------------
Kancelaria Biegłych Rewidentów
Choszczno Sp.z o.o.

ul. Wojska Polskiego 2a
73-200 Choszczno

NIP 594-13-96-180


KRS 0000141262

<
Zastrzeżenie prawne:

Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za treść dokumentów i informacji publikowanych na tym blogu oraz za ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. Użytkownik korzystając z dokumentów i informacji publikowanych na tym blogu czyni to na własną odpowiedzialność i ryzyko.